Dlaczego ja?

AUTENTYCZNOŚĆ

W mediach cenie sobie najbardziej prawdę i autentyczność. U mnie obserwujący znajdą nie tylko ładne i pozowane zdjęcia - to tutaj przedstawiam prawdziwe życie, nieidealne ustawienia, zarówno dobre jak i złe chwile. Nie boję się pokazywać, że jestem tylko człowiekiem - tak samo nieidealnym jak wszyscy inni.

SOCIAL MEDIA NINJA

Zajmuję się zawodowo Social Media Marketingiem w branżach mocno odległych od tych, którymi zajmuję się prywatnie. Niezależnie od tego czy Twoja firma produkuje ubrania czy słoiki z dżemem - wiem jak ugryźć temat, żeby każda ze stron była zadowolona.

ZAUFANIE

Dziele się ze swoimi odbiorcami wszystkim. Nie kreuję idealnego życia, dzięki czemu moje wybory są godne zaufania. Mam swoje wartości i przekonania i niezależnie od finansów, nigdy nie polecam produktów czy usług, które nie są w zgodzie z moim sumieniem.

MISJA

Nie boję się wyrażania swojej opinii i dzielenia się wiedzą. Jestem aktywistką w zakresie praw człowieka, feminizmu, ciałopozytywności i zdrowia psychicznego. To, co robię, wynika z misji pomagania innym. Jeśli Ty lub Twoja firma kierujecie się w życiu podobnymi wartościami, myślę, że się dogadamy.

Co mogę zaoferować?

Blog

Zawodowo zajmuję się copywritingiem, piszę też prozę artystyczną. Twój produkt czy usługa wpisują się w tematykę mojej działalności? A może zupełnie nie wiesz jak ugryźć temat, a chciałbyś spróbować? Na pewno coś razem wymyślimy!

Vlog

W przeszłości kręciłam filmy i zaczynałam działać na YouTubie. Aktualnie nie wrzucam tam materiałów, ale krótkie formy video nadal są możliwe! Film we wpisie na blogu czy wideo na Instagramie jest zawsze dobrą opcją.

Social Media

Media społecznościowe to mój konik. Najwięcej czasu spędzam na Instagramie i to właśnie tam mam najbardziej zaangażowaną społeczność. Wpadnij, poczytaj, zobacz - jeśli Instagram nie jest Twoją platformą, jestem też na Facebooku.

Creative

Od lat siedzę w branży kreatywnej. Nie musisz głowić się jak ma wyglądać nasza współpraca - propozycja leży po mojej stronie! Na bieżąco śledzę nowinki z zakresu marketingu internetowego i społecznościowego, nie straszne mi są nowe serwisy. Spoko, nie będzie wtopy!

Moi czytelnicy

18-24

60% moich odbiorców jest w przedziale wieku 18-24. Kolejne 20% to przedział 25-34, a pozostali to nastolatkowie do 17 roku życia.

Kobiety

76% odbiorców moich treści to kobiety. 62% z nich w wieku 18-24. Mimo tego, mam bardzo angażującą się w dyskusję grupę mężczyzn na social mediach.

Psychologia

Statystycznie, moi czytelnicy to osoby interesujące się tematami psychologi, sztuki, ciałopozytywności, ekologii i polityki.

dodatkowe pytania?

Beniszka